„The Lab” – kulisy tworzenia Grand Theft Auto: Vice City (Część 1: Animacje)

 

Oto specjalna uczta z archiwów. Prawie dziesięć lat temu, Grand Theft Auto: Vice City zostało uhonorowane w londyńskim Design Museum i zdobyło nagrodę w nominacji „największy wkład w projektowanie w 2002 roku”. Część uroczystości przyznania nagrody wymagała zainstalowania  specjalnych interaktywnych kiosków, by dać odwiedzającym najlepszy wgląd w klimat Vice City – dotyczyły animacji, muzyki i projektu miasta. Na cześć dziesiątej rocznicy Vice City i wydania gry na platformy mobilne musieliśmy wykopać oryginalne pliki z tych cyfrowych wyświetlaczy, których nie wiedzieliśmy od czasu tej pierwotnej ekspozycji muzealnej i po raz pierwszy publikujemy trzy trzyczęściową serie w internecie – począwszy od dzisiejszego rozdziału zatytułowanego „Animacje”. Część pierwsza zawiera:

 

– “Motion Capture”– unikatowe wideo prezentujące cutscenke z Kent Paulem i Tommym Vercettim zaczynając od motion-capture,  przechodząc do nałożenia modelu 3D i kończąc na finalnym produkcie wyjściowym.

– “Sketch Book” – zbiór oryginalnych szkiców postaci takich jak: Lance Vance, Avery Carrington, Ken Rosenberg i inni.

– “Tommy Moves”– zbiór filmików, w których przedstawione są animacje interakcji Tommyego z otoczeniem (jak wsiadanie do Cometa, wyskakiwanie z samochodu i innych).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *